Saturday, January 29, 2011

Perkara yang membimbangkan

Boringnya rasa mai kelaz ari nei.....entah lah nape x cam biasa jew datang kelas ari nei.Benci rasa ngan budak kelas mozilla nei banyak mulut dari buat kerja......ari nei meeting xjd nk buat coz semua x siap lg pasal agenda dan senarai kehadiran minggu depan kot buat meeting balik ari nei x stress sngat sbb aku rasa jiwa aku x kosong lagi setakat nei.....rasa macam seseorg sedang memerperhatikan aku jew setakat nei
Kembimbangan aku mula terasa sekarang kerana persahabatan yang dibina selama nei hancur dek kerana mulut dan perbuatan kita terhadap seseorang yang kita kenal selama beberapa tahun......satu lagi perkara yang membimbangkan aku ialah atok aku kena strok lagi....dulu aku dah puas jaga org yang sakit selama 3 bulan walaupun tak lama tp memang terasa selepas kehilangan mereka mungkin kali ini lebih teruk lagi kerana atok aku yang perempuan kena serang strok mungkin kerana teringatkan atok aku yang dah meninggal pada seminggu sebelum hari raya haji..Aku tak sabar nk balik esk koz nk tgk atok aku mcm manew keadaan dye.....

Esk baru aku balik kg nk tgk atok aku yang kena strok 2...mmg seronok nak balik umah kt kg tp fikirkan keadaan keluarga aku rasa x smpai hati pulak x balik jenguk atok aku 2

5 comments:

  1. Aikkkk hari ahas pun ada kelas? mengajar kat mana tu sampai hari ahad pun kerja...

    ReplyDelete
  2. terengganu laaaaa....
    sy bkn mengajar tp belajar....
    coz sy nei senior kena lah ajar bdk junior pasal meeting untk esk...

    ReplyDelete
  3. buatpe 2..nk x ekg kite ge mkn kat kedai miera cti

    ReplyDelete
  4. NK MKN KT KEDAI MEIRA KE
    OK LAH.....JAP AG KITA G MKN OK

    ReplyDelete